lööördag.

helgen har väl mest spenderats med gabbi. igår nassa jag hos henne och en massa, sen idag klockan elva for vi på dans och sen efter det for vi till stan och köpte lite saker.
kvällen på tvärsan rolig och man va ju även med roliga människor.
sen när jag sku hem så piss regnade det. ett tag fick jag stå ute och vänta på att elina sprang och hämtade min mobil från gabbi och sen gick jag och elina till röcka och köpte korv med bröd. sen kom oxå robin n och gabbi dit och sen for jag hem.
nu sitter man här och har blivit ännu mer förskyld efter kvällens gång.
men nu hade jag tänkt ladda upp lite bilder som är tagna under helgen och det är förbjudet att mobba.


gabbi sötnöt!









jo bilderna va väldigt heta ,viss sarkasm, men det får ni helt enkelt leva med. :)

Kommentarer
Postat av: Viveca

visserligen ha du allti vari väldit söt, men du blir ju bara sötare me tiden :D

2010-04-21 @ 14:44:33
URL: http://www.vibbsblogg.blogspot.com
Postat av: patricia

hihi tack kusin, du är oxå söt! :D

2010-04-21 @ 16:27:20
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0