löööördaaag.

kom just hem från stan, va dit med bim. :D
det va nog en av dom roligaste dagarna på länge haha. :)
fast sen efter stan for hon tillbaka till vårdö. :/
uuusch vad det va jobbigt att cykla hem i motvind hahha! (dålig kondis?)
och jag är så duktig så att jag har lyckats få spärrade mess för första gången. vet verkligen inte hur jag lyckats skicka 1000 mess! o; men förhoppningsvis får jag nytt saldo på tisdag. ;p
ikväll händer det väl inget speciellt eftersom typ alla är borta..
men imorgon kommer iallafall bim hem! :D
kanske blir att sätta sej på balkongen och sola en stund nu och har jag tur så blir jag iallafall liiiite brun haha! (h)
men det är faktiskt varmt ute och jag såg t.o.m blommor idag! ;)
PUSSSSS.


Kommentarer
Postat av: bim

ih, det var jätte råligt på stan ! :D

2010-04-03 @ 15:55:06
Postat av: patricia till pimpom

hihi jo! :D

2010-04-03 @ 17:22:58
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/
Postat av: elina

dja

2010-04-03 @ 18:09:55
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0