den jävla snön kan gå och ta sej någon stans..

ojoj jag är verkligen dålig på att uppdatera, men jag har bara inte tid.
just nu snöar det, jag blir typ deprimerad! när fan ska sommaren komma? o:
jaja dagen idag har väl varit okej, fast jobbig.
när jag kom hem tänkte jag plugga på samhällaprovet som vi har imorgon, fast jag råkade somna hhaha, och nu orkar jag verkligen inte plugga på provet. :p
imorgon har vi basket på gymnastiken, det är väl helt okej, men jag vill hellre ha fotboll med den andra gruppen.
sen efter skolan blir det att fara in till stan med jassa och kanske möta upp stephanie och några till där. :)
jaja nu har jag väl inte mycket mer att skriva KYSSSS.



ge mej sommaaaaar!



gammal låt, men så jävla bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0