torsdag

skolan idag sög och jag fick jävligt damp på maggan för hon valde bort den bästa julsången idag på musiken. jag menar fattar hon trögt på något sätt, istället fick vi sjunga någon julsång som ingen hade hört förut. -.-
gymnastiken idag va kul, men det va skit jobbigt. vi gjorde typ styrkepass. det värsta är väl att jag också hade träning idag och vi körde styrka, så jag kommer nog ha gaaanska ont imorn. :s
imorn ska missar vi typ jätte mycket av hk:n för vi ska typ och kolla på lucia, sen sista två timmarna så ska vi fara till kk-huset och lyssna på paolo roberto. efter det stannar jag och jassa kvar i stan, kanske köper julklappar. ^^
ååååh nu blev jag sugen på cappuccino så jag tror jag ska laga det. :D


mobba mej inte på bilderna. ^^

jag och jassa.


sofia sötis.


sötis bim.



jag.

jag och jassa.


saknar sommaren. <3

Kommentarer
Postat av: sofia

åhh, nu fick du mig att sakna sommaren ;b kom hem snart så får du din julklapp :D

2009-12-26 @ 14:46:35
Postat av: patricia

iiih sommar in my <3!

julklappen va jättefin, tack! :D

2009-12-29 @ 20:09:59
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0