söndaaag

heloooo folket! igår va bäst. vid tre tiden for jag till bim, det va kul. vi körde ett litet styrketräningspass, det gick "superbra", eller så inte. ;)
sen åt jag hos henne, och jag måste bara säga att hennes pappa lagar världens bästa pizza! ^^
sen efter vi hade ätit for vi till tvärsan. det va filmkväll där. filmen hette typ bröllopsduellen, den va bra. efter tvärsan for jag hem.
snart ska jag väl till stan med mami och papi antar jag, så jag behöver väl börja fixa mej. :)
vill ha uggs!

Kommentarer
Postat av: sofia

JAG VILLLL HA UGGS! :D

2009-12-07 @ 14:47:55
Postat av: patricia till sofia

då är vi två! :D

2009-12-08 @ 14:32:59
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0