sista dagen

yyyes, äntligen jullov! ♥
efter skolan va jag med bim, vi for hem till henne och väntade tills bussen sku fara för vi sku till stan och gissa vad som hände? när jag och bim satt i vardagsrummet ser vi hur en gubbe sitter och gör någonting utanför hennes altandörr, han satt typ och grävde eller något! :s  sen när vi så gick jag och bim iväg till hennes rum och satt där och väntade en stund så att han sku fara och när vi kollar ut sitter gubben under ett träd hos henne och typ väntar :s  sen så gick han typ iväg in på kyrkogården och sen när så kom polisen ut ur skogen och körde typ runt där, och när jag och bim går till bussen så går vi fram till en polis med knarkhund och frågar om dom letar efter någon och så sa han att dom gjorde det och så berättade vi vad som hade hänt. sen när jag, bim och jassa va på stan så ringde bims mamma och sa att polisen hade tagit fast han där som var utanför bims hus för han hade typ gömt något knark någon stans eller vad det nu va. :s 
just det, imorgon åker jag och slipper ön för några dagar! ^^
men nu ska jag packa!



if you just look properly you can see the beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0