ny blogg

hej, har börjat med en ny blogg nu som jag tänkte lägga ut mer bilder på och sånt. :)
idag hade vi skola från 9-15, chill med sovmorgon. ;)
hade hk idag i skolan, vi lagade någon vegetarisk soppa, fattiga riddare och pepparkakor. egentligen så skulle jag velat laga pepparkakorna, men jag fick laga soppan istället och jag kan ju inte säga att den blev god precis.
efter skolan tog jag och jassa bussen in till stan. sen gick vi från magasin till draken som ligger i hamnen, fifan vad det var jobbigt. sen gick tillbaka till magasin och skämde ut oss lite, sen mötte vi upp mami och papi så skjutsa de hem oss.
kom just hem från tvärsan, det var superkul där! träffade en massa människor där, bl.a bim, jassa och elina. sen for bim hem, så då blev jag där med jassa. jag och jassa gjorde lite loppor och var lite udda, haha. och jag måste bara säga att markus mage är så sexii. ^^    
jag ♥ markus mage. ;)
sen for jag väl hem någon gång vid 11.
nu ska jag väl kolla på tv lr något.


man brukar säga att man ska lyssna till sitt hjärta, men i det här tillfället önskar jag verkligen att jag inte sku göra det. min hjärna säger "släpp taget, det kommer aldrig bli ni", men mitt hjärta säger "fortsätt försöka".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0