fredagsmyyys

äntligen fredag! :D
imorse så höll jag på att komma försent till skolan. sen när klockan va 10 i 9 så springer jag ut till cykeln och märker att låset har frusit fast. -.- så sen kom sofia och mötte mej med sin cykel och sen skjutsade jag henne till skolan, vi kom precis när det ringde in.
sen någon gång på dagen så for vi och lyssna på paolo roberto.
efter det stanna jag i stan med maria,bim, jassa och sofia. sen fick jag stressa hem så att jag sku hinna på dans träningen.
sen efter dansen får jag ut med stephanie och jassa, for typ till stan.
nu sitter jag och stephanie och lyssnar på musik. jag har just märkt att min katt är AC/DC fan. ;)
ialla fall så ska stephanie sova här inatt. ^^
snart borde vi väl gå och sova så jag orkar upp till dans träningen som börjar 11.  -.-

godnatt. ♥





älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0