adhd?

hela dagen har gått åt helvete, jag har typ varit adhd hela dagen. ;o
ialla fall så börja vi klockan åtta. -.- första två timmarna hade vi träslöjd, jag var ju duktig och råkade göra sönder borren och vi fick typ stå i 9237238 år och leta efter en ny borr som passade. (y)
sista timmen hade vi musik, spelade något tråkigt bingo. -.-
seriöst, jag tror att jag håller på att få någon adhd symptom, jag står inte ut att va hemma längre.
någon som är snäll och vill kidnappa mej ut? (a)
snart måste man väl börja plugga på piss svenska prov. ._.




bjuder på bilden. ;)

Kommentarer
Postat av: jasmine

varför vill du inte vara hemma längre?

haha och damp märkte man att du hade idag, för så fort man sa något så du ba: TYYYYYYYST!!!!!!!!!!!DIJSLDKJIDFJSJASHFDFL i will kill youuu xD

haha nejmen lite sur va du nog idag. :D

puss:D

2009-12-14 @ 19:12:34
URL: http://jasmineeatyou.blogg.se/
Postat av: patricia

hahahhaa jag kan inte hjälpa att jag ofta får ngt fucking utbrott ;D

2009-12-17 @ 13:20:21
URL: http://patriciaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0